Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 13:51 - Анн - тя не беше първата но ще започна с нея
Автор: gavrosh Категория: Хоби   
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:
3



 Анн

Тя не беше първата но ще започна с нея, харесваше ми името и. Тъмно черни вежди, палав поглед. Бъркаше смело там където и аз не се осмелявах. Насити се и изчезна.

Лели

Беше руса и говореше развален български. Покани ме на тяхната вила в Рибарица. Техните също бяха там. Пържолите изгоряха. Помоли Папа(на немски), да отидем за още месо в града. Тя имаше книжка, а аз китара. В колата ме съблече. После ми писа в казармата.

Бона

Всички я желаехме. Тя избра мен. Бяхме от класа в Боровец. Спахме на двойни легла. Тя избра горното. Почнах с целувки, друго не се сетих. Тя ме изчака. Не успях да вляза, свърших преди това. По – късно в тях се опитахме пред огледалото. Не се получи много добре. Видяхме се 20 години по – късно, смях!

Сони

Светла, много светла, руса, с лунички, големи светли очи. Спортни танци. Бяхме много плахи. По градинките се целувахме, но нищо повече. Майка и отиде веднъж в провинцията и тя ме покани в тях. Имаше малко братче и куче. Влизаха в стаята ни, а тя ги гонеше. Под бора в нас учихме за изпити, свършваше и заспиваше почти веднага.

Демела

Така и не си спомних името и, а се виждахме около 5-6 пъти. Имахме нещо като „кръвна“ връзка. Веднъж в тях, веднъж в нас и всеки път едно и също. Как се перат тези неща? Ог нея ми остана...“какво е романтика ?“ - „свещи и пържени картофи ! “

Морена

Дълги черни къдрици, сядах зад нея, имаше влудяващ гръб. Рисувах по него картини. Изпи ме в една хотелска стая с думите „мен курвата ще целуваш?“ 20 години по – късно, очите говорят.

Сяна

Пак къдрици, черни, усмивка – слънце, малка. Около 4 месеца се правих на планинар. Уж съм врял и кипял...и тя се съгласи! Сънувал съм я десетки пъти, но да каже ДА и да дойде сама с мен на палатка? Озъбих се от страх на едно било в Стара планина. Сутринта спеше до мен, бях я пазил цяла нощ.

Ел

Танцувах с нея защото тя ме покани. Бях се вцепенил от месеци. Бях болен по нея,следях я и чаках знак. Безнадежден. И изведнъж на един купон ми подаде ръка, извика ме и танцувахме. Помня пуловера с който бях (червен) и аромата който не слизаше от него близо седмица.
В деня преди да замина за казармата ме повика в тях. Свали ми дрехите и косата.

Века

Учила медицина, много били онеправдани медицинските сестри от България, когато постъпвали на работа в чужбина...само повтарях, че ме боли корема и ще лежа по гръб. Тя свърши всичко останало. Май искаше да остане и втора вечер. Аз се покрих.

Дарил

Обичаше го зверски, буквално. Подарих и се на една годишнина в тясна и тъмна баня, беше по обяд. Смутих се от виковете, защото съседите често викаха полицията. Тогава разбрах, че жените издават любовните си звуци съвсем свободно и в ежедневието. От тогава се заслушвам внимателно, когато говоря с жена.

Хана

Всичко и по много, ако се измориш...ще си починем. Четеше мисли, отгатваше. Правеше любенето безкрайно. Съмваше се, а тя пускаше пердето и казваше...пак е нощ. От леглото...в коридора...банята...коридора...леглото...В съня си усещах тръпките и последващата влага. Отварях очи сутрин и почвахме от начало.

Бора

Видях очите и се разтворих. След месец Над ми каза, че Бора е по – добър избор, защото е сама, защото няма приятели, защото...нищо си няма. Бяха съученички и по – късно следвали заедно. Войната ги беше изгонила от родните места и сега оцеляваха сред подобни съдби в емигрантство. Червена, дълга коса, очи – зелени. Живееше в съседната стая. Научи ме да свивам и да суша. Говореше за земи и градове, които никога нямаше да види повече, защото беше християнка. По това време в родината ми се случиха странни неща. Аня ми се обади и ми обясни, че ще отиде на море с едно момче, което познавах. Бяхме издържали около 2 години на разстояние 2 000 километра, като се виждахме само лятото за по 2 седмици. Бора беше до мен в този труден момент. Дойде в България с мен за 10 дни. Отчая се. БГ за нея беше кошмар, разбирах я. Една сутрин го направихме 8 пъти един след друг, повече никога не се повтори. Изкарахме година. Тя продължи към Щатите, обеща ми, че ще я помня винаги.

Над

Руса, близо 1.80. Очи - сиви. Бяха я възпитавали католици. Играеше си с мъжете, но нищо повече. След заминаването на Бора се преместих да живея при нея. Деляхме наема, банята, кухнята. Веднъж се целувахме, но беше глупост.

Аня

Мисля, че всеки мъж има една Аня. Цялата тайфа искаше да е с нея. След казармата останах да спя в апартамента и. Изненада ме това, че и е студено. На мен си ми беше страшна жега. Повтори го няколко пъти, а аз я посъветвах да се наметне. Спяхме на отделни легла. Тя настоя да я стопля и аз проумях какво се случва. Изправи ме и ми даде първи урок по френски. Беше ми за първи път. Научи ме на тайните мъжки желания. Останах при нея за 3 години. След много време се събрахме отново , но само за няколко месеца.




Стана

На морето с Аня и тайфа, бяхме взели бунгала. Стана дойде при мен и ме попита дали играя карти - „търсим четвърти“, кимна към нейното бунгало и видях, че наистина две девойки седят на маса и чакат. Аз не играя карти. Нищо, ела. Обадих и се след седмица, когато отново заминавах за морето. Взех я от град в който никога не бях спирал преди. Взех квартира , а тя настоя за отделни легла. Съблече се на втората сутрин и се доближи до леглото ми. Тренирано тяло. 7 години гимнастика. От една година се беше отказала в името на диплома. Можех и само да я гледам. Красиви прави рамене с остри черти, влудяващ релеф. Прибрано и живо тяло. Играе под ръцете. Отвръща на всяко докосване. Стана направи чудеса. Премести се при мен, намери си работа в организацията в която и аз работех, макар да бяхме скъсали.


Лена


Беше приятелка на дългогодишната ми връзка. Направи си купон в нас. 


Тагове:   Морена,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gavrosh
Категория: Хоби
Прочетен: 39593
Постинги: 8
Коментари: 35
Гласове: 220
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол