Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2009 15:47 - Как разбрах ?
Автор: gavrosh Категория: Хоби   
Прочетен: 2526 Коментари: 7 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        
       Разбрах го един ден, пътувах на задната седалка и си спомних какви съм ги вършил през последните няколко годинки. Бях истински щастлив, че съм аз и че са хората около мен, които обичам и че изобщо не ми пука за останалите. Че мога да правя каквото си поискам, че знам как се случват чудесата, знам че съм щастливец. Знам , че мога, че нося сила,любов, че съм безрасъден и опияняващ се от живота. Как стигнах до днес? Какво правих напоследък? Ето как другото ми Аз, което винаги е будно и запомня всичко , се опита да ми обясни, как би описало Мен, на Друг .

       То казва:
- “Ако искаш да станеш като Него, добре е да си ... : ”



Да си изневерявал поне веднъж
Да си пробвал вкусните гозби на бай ...
Да си се любил поне веднъж на плажа
Да си оставал сам със себе си в открито море
Да си замръквал в полето до Саранци в една от най – студените зимни вечери
Да си галопирал с часове по билото на Стара планина
Да си препускал с двуколка през селото
Да си лежал в Пирогов
Да си усещал, как гасне живот в ръцете ти
Да те е вадил приятел от река 
Да си вадил приятел от река
Да си ходил по замръзнало езеро
Да си се здрависвал с Шестака
Да си заспивал край камина
Да си минавал Вежен – Клисура през зимата
Да си виждал елен
Да си чистил риба
Да си скачал от скали
Да си стоял под Очите в Карлуково
Да си седял на стола в Боженица
Да си топлил ръце на огън
Да си пял в минералната баня
Да си правил кисело зеле и туршия
Да си варил ракия
Да си ходил на бригада
Да си хващал паламуд
Да си пътувал на стоп
Да си спал в квартира в Созопол
Да си повръщал
Да си излизал с рибари в морето
Да си плувал с делфини
Да си хващал раци
Да си засядал в Лакатник
Да си пътувал с влака до Банско
Да си спал на палатка
Да си спускал Велека
Да си плакал ...за кучето си
Да си себе си


Тагове:   как,


Гласувай:
3



1. 10miles - Хубаво е,
20.02.2009 18:12
защото е истинско. Простите и ежедневни неща ни правят такива, каквито сме.
Поздрави :)
цитирай
2. lightandbloo - hmmm
20.02.2009 19:27
leko, jasno hmm
цитирай
3. viki11 - Покривам много от тях. Завиждам за ...
23.02.2009 13:37
Покривам много от тях.
Завиждам за делфините. Че аз не мога да плувам, ако те ме носят...

Т.е. бих могла да стана като теб?
цитирай
4. gavrosh - би могла
23.02.2009 15:10
би могла да изпиташ чувството , което изпитах аз и което ме накара да споделя част от преживяванията си тук. Би могла да направиш всички тези неща и да не изпиташ нищо, защото очакванията за изпитване на чувство, ще са заслепили сетивата ти. Би могла да се почувстваш като мен и само от вида на делфините:)
Аз плувах до тях с малка лодка, бяха 3, Един голям и 2 много малки. Разгледаха ме и ...изчезнаха.
да станеш като мен? ние всички сме еднакви:)
цитирай
5. viki11 - Е, все на някой носа е по-голям, на ...
23.02.2009 15:44
Е, все на някой носа е по-голям, на друг по-малък. Чак еднакви.
Но за делфините, жалко, пък ако са и малки...
Понякога се изморявам твърде много от неподходящата обществена среда, предизвикана от некадърност на управляващите, и не бих могла да усетя нищо. Сега усещам, но пък съм на едно място.
Надявам се, че детството ми ще се върне, когато усещах. И бавно наблюдавах, как опитвам, но сетивата си отиват. Затварят. Само се научих да изключвам дори за това, което е останало. Шума на колите, примерно. Така вече мога да не усещам нищо.
Мога да избера сетивата, насладата. Обаче оставам тук. Защото не съм само аз.
УСпех с възприятията. Е, понякога ми се случва. Хубаво е.
цитирай
6. gavrosh - Защото не си само ти и защото са уп...
23.02.2009 16:07
Защото не си само ти и защото са управляващите са причини, които не биха те спряли от действие ако наистина го искаш. Доста тъга долавям или ситивата ми ме подвеждат?
цитирай
7. pumona - Оприличих се с тебе
04.02.2010 17:02
http://www.youtube.com/watch?v=By-cHznB5tk
Поздрав :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gavrosh
Категория: Хоби
Прочетен: 39570
Постинги: 8
Коментари: 35
Гласове: 220
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол